Subject: Andmejälgija protokolli muutmine ja REST tugi
From: "RIA teavitused" <[email-masked]>
To: "Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 11:12:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea partner!

Meil on plaanis ette võtta arendus, et andmejälgija rakendus suudaks teha 
paralleelselt nii SOAP kui ka REST päringuid. Kuna andmejälgija protokoll 
vajab samuti täiendamist, siis REST päringute aluseks oleks siis uus 
protokoll, uue protokolli fail lisatud manusesse. Vana protokoll jääb SOAP 
päringute aluseks.

Põhilised probleemkohad, mida protokolli muutmisega soovime lahendada:

Praegusel protokollil ei ole võimalik ette anda ajavahemikku. Pole head 
viisi tuvastamaks kas andmekogu tagastas meile 1000 kirjet kuna seal oli 
mingi sisemine limiit 1000 või sellepärast, et rohkem polegi. Lisasime 
juurde ka heart-beat meetodi, et tuvastada, kas vajalik andmeühendus on 
olemas. Ehk kui esineb probleeme, siis meil oleks võimalik kasutajaliideses 
sellega juba arvestada.

Lisaks soovime luua võimaluse nt hooldusõigusliku vanemana näha, kes minu 
lapse andmeid päris. Ehk siis andmejälgija annaks ette päringuga isikukoodi 
kelle kohta andmeid tagastada.

Tulevikus võiksid kõik praegused AJ liidestujad mingil hetkel üle minna 
uuele protokollile ning seetõttu sooviksime ka teie tagasisidet. Kui teil on 
uue protokolli osas küsimusi või täiendusettepanekuid, siis palun esitage 
need aadressil [email-masked] hiljemalt 25.novembriks.

Kui meil on täpsem arenduste ajaraam paigas, anname sellest ka teile teada.

 <mailto:[email-masked]> Kasutajatugi

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

telefon: 666 8888

Riigi Infosüsteemi Amet